* Avans: Deoarece produsele pe care le realizez sunt de cele ami multe ori personalizate pentru fiecare comanda in parte, este nevoie de avans 30% , dar minim 30 lei pentru a incepe lucrul la comanda dvs, urmand ca restul de plata sa fie achitat fie in cont inainte de expedierea comenzii, fie in sistem ramburs, la primirea coletului.
.
ATENTIE: la banca se plateste un comision pt ca depuneti bani (de obicei 4 lei dar poate sa difere de la o banca la alta)
* Taxele de transport :
* Pentru comenzile de pana la 30 lei inclusiv, plata se face INTEGRAL , inclusiv transpotrul (5 lei prin posta si 18 lei prin curierat rapid) si taxele interbancare 4 lei daca platiti de la alta banca decat BCR, in AVANS
* Pentru comenzile de peste 30 lei, in cazul platii integrale in avans, transportul prin posta este GRATIS
* Pentru comenzile de peste 30 lei, in cazul platii restului de bani in sistem ramburs, transportul prin posta costa 13 lei iar daca doriti sa le trimit prin Fancurier, platiti transportul direct la curier (in jur de 25-35 lei, depinde de greutatea coletului si de valoarea rambursului)
*Intrebari frecvente: Mai jos am incercat sa raspund la cele intalnite intrebari pe care clientii mi le-au pus . Va rog sa cititi informatiile inainte sa plasati comanda pentru a fi totul clar si sa fim siguri ca nu ne pierdem timpul reciproc.
Cum comand?
Pentru a plasa o comanda este nevoie sa imi trimiteti un mail cu modelul dorit si cateva cuvinte despre cum doriti sa il personalizati, discutam despre ce pot face din ceea ce va doriti, apoi , daca timpul imi perimite (multe comenzi vin pe ultima suta de metri si timpul efectiv nu imi permite sa astept ok dv) va trimit pe mail poze cu mostrele facute special pentru dv (fonturi, aranjare in pagina, poze , ect) urmand ca dv sa imi spuneti ce trebuie sa modific sau sa imi dati ok.
De ce este nevoie de avans?
Deoarece produsele pe care le realizez sunt personalizate pentru dv, in cazul in care va razganditi eu pierd banii investiti in materiale, timp, platesc transportul spre dv, magazinajul si transportul inapoi. Nu o sa va vina sa credeti cate persoane nu au ridicat coletele si nici macar nu au avut bunul simt de a anula comanda sau sa mai raspunda la mesaje si telefon iar eu am ramas cu invitatii, papetarie pt nunta / botez pe cae efectiv nu mai am ce face :(... Mai ales cei care sunt in criza de timp, apeleaza la mai multe persoane pt o comanda si "uita" ca au comandat si de altundeva. Imi cer scuze la persoanele cinstite si de buna credinta, insa va rog sa ma intelegeti si pe mine ca dau bani pe materiale, pierd tim pt realizarea comenzii dv (timp in care asi putea prelua alta comanda) si dau bani ca sa va trimit comanda iar in cazul in care nu o ridicati dau iar bani pe magazinaj si taxa de transport retur. Nici nu o sa va vina sa credeti cate persoane sunt precum cele descrise mai sus :(
Cum platesc comanda?
Avansul se plateste in cont, de la orice banca, urmand ca restul de plata sa fie achitat fie in cont inainte de expedierea comenzii, fie in sistem ramburs, la primirea coletului. Dupa ce platiti, va rog sa imi trimiteti pe mail dovada platii
Pot sa comand mostra in prealabil?
Da, se poate, chiar recomand acest lucru pentru a va asigura ca va plac produsele mele si este totul in regula doar ca valoarea mostrei va costa de 3 (trei) ori decat valoarea ei obisnuita daca este tiparita color si de 2 (doua) ori cat valoarea ei obisnuita daca este tiparit cu negru si, de cele mai multe ori, transportul va va costa mai mult decat mostra in sine.
In schimb, pot sa va fac o mostra personalizata dupa dorinta dv (combinatie de culori, figurina / poza / personaj, embos, dantela de carton, panglica etc) si sa va trimit poze pe mail / facebook gratis pentru a ne asigura ca modelul este ok.
Cum pot personaliza produsele?
Produsul poate fi personalizat destul de mult, in functie de preferintele dvs. Puteti schimba imaginea / textul: (textul efectiv, fonturile, culorile), designul din jurul textului: inimioare, fluturi, flori, elemente vintage, orice doriti in limita a ce gasesc pe internet in formatul in care imi trebuie, cartonul (colorat), aspectul produsului (landscape, portrait, panglica pusa pe lung, lat, etc)panglica ( satin, organza, catifea, rafie, dantela, iuta, sfoara, culori diferit) eEmbosaj/modelul reliefat pe coperta (am multe modele disponibile) modele decupate
Cat dureaza finalizarea comenzii?
In functie de momentul in care plasati si confirmati comanda, lucrul efectiv la comanda dv dureaza intre 1 si 4 saptamani. Acest interval depinde foarte mult de volumul de lucru pe care il am in acel moment, depinde daca am sau nu pe stoc materialele dorite si mai depinde de modelul ales si cantitatea dorita. Trebuie sa luati in considerare ca de obicei am comenzi in avans pentru o sapamana jumate - trei saptamani . In functie de ritmul de lucru la comenzile confirmate (cu avansul platit), pot prelua anumite comenzi urgente
Cu cat timp inainte trebuie sa plasez comanda?
Cu cat mai repede, cu atat mai bine!
Cat dureaza transportul si cat costa?
Transportul prin curierat rapid - Fancurier- dureaza putin, de pe o zi pe alta, exceptie fac weekend-urile si sarbatorile legale insa va cosa ceva mai mult : intre 20 si 25 de lei daca platiti integral in avans si intre 25 si 35 lei daca platiti ramburs, in functie de valoarea rambursului si de greutatea coletului
Prin Posta Romana , transportul dureaza intre 3 si 5 zile lucratoare dar trebuie sa luati in calcul ca inainte de sarbatori (craciun, paste, 1-8 m,artie) se poate ca un colet sa fac si mai mult. In cazul platii integrale in avans pentru comenzi peste 30 lei transportul prin posta este graatis, pt comenzi sub 30 lei, platite integral in avans costa 5 lei iar pt colete ramburs intre 13 si 18 lei
Invitatiile contin plicuri?
Da, invitatiile in format A6 (10x15 cm) contin plicuri albe obisnuite, din comert. Contracost, se pot face plicuri colorate sau cartonate. Pentru invitatiile in alt format plicurile se platesc separat
Cum pot grabi realizarea produselor?
Din pacate, de cele mai multe ori nu se prea poate. Comenzile le realizez in functie de momentul cand le-am primit, de stocul materialelor si de data la care trebuie sa fie gata. Daca doriti produsele cat mai repede, uneori pot angaja o fata sa imi ajute, insa nu intotdeauna este disponibila; eventual putem imparti comanda in 2 si atunci va trimit jumatate cat de repede pot, iar restul, ulterior. De asemenea, pentru comenzile care contin dantela sau nuante mai deosebite de panglica, se poate plati o taxa extra ca eu sa le primesc mai repede sa pot incepe lucrul la comanda dv.
De ce pe blog nu sunt trecute preturile?
Deoarece fiecare comanda este personalizata, pretul difera de la un caz la altul. Informatii legate de pret puteti obtine pe adresa de mail sidanap@yahoo.com tie fa. Preturile pot creste in functie de modificarile pe care le doriti: fundite duble, perle, catarame, strasuri, panglica din alt material decat cel prezentat, dantela diferita, carton altul decat cel prezentat etc.
Comenzile mai mari beneficiaza de reduceri?
Da, comenzile peste 500 lei beneficiaza de reduceri. Insa reducerile nu sunt extraordinar de mari deoarece eu muncesc la fel de mult pentru 1 invitatie, fie ca este o comanda de 50 buc, fie ca este de 250 buc, munca e aceeasi. .
Daca mai am nevoie, pot comanda cateva invitatii in plus dupa ce am primit comanda?
Da, se poate, insa trebuie sa tineti cont de informatiile prezentate pana aici. Invitatiile comandate ulterior vor fi taxate la pret intreg, nu la pretul redus, daca a fost cazul de reducere.
Aveti comanda minima?
Da, am comanda minima in sensul ca preturile pe care vi le comunic sunt valabile doar pentru comenzi mai mari de 50 lei. Puteti comanda si mai putine insa preturile vor fi mai mari, in mare masura datorita costului drumului meu pana la tipografie. In plus, fiind lucrate integral handmade, dureaza destul de mult pana fac sablonul personalizat; pot in schimb sa va trimit poze cu mostrele. O alta Problema" destul de importanta in cazul comenzilor mici este costul transportului - cu mult mai mari decat vasloarea comenzii insa daca pe dv nu va deranjeaza atunci e ok si pt mine
Pot comanda prin telefon?
Nu.
Comenzile se plaseaza doar pe mail sau prin mesageria de pe Breslo ori Facebook. Comenzile trebuie detaliate si confirmate in scris pentru ca ambele parti sa aiba toate informatiile necesare in orice moment si ca sa evitam situatiile neplacute in care dvs imi spuneti ceva la telefon, eu inteleg si fac altceva si lucrurile degenereaza. Normal ca informatii scurte ofer si la telefon fara probleme, dar comenzile se discuta exclusiv in scris: mail, mesaje Facebook sau Breslo.
Ce cartoane folositi?
Fiecare model in parte e realizat cu un anumit tip de carton. Pentru ca eu lucrez aproape totul manual si cu aparatura accesibila (ca si costuri) pentru mine si pentru ceea ce fac, nu pot folosi aceleasi materiale pe care le veti gasi la o imprimerie mare sau la invitatiile turcesti. De exemplu, pentru invitatiile cu bordura dantelata nu pot folosi un carton foarte gros, ci folosesc un carton de 160 gmp/180 gmp – bordura dantelata este realizata cu un perforator actionat manual si aceste perforatoare nu se preteaza la un carton mai gros, de exemplu de 300 gmp. Cartonul la majoritatea invitatiilor este de 180 -200, si 230 gmp, depinde ce stoc, culoare si modelul invitatiei.
Folosesc carton in format A4 simplu, drept. Embosajul il realizez eu manual. Adica tai invitatia in forma dorita, apoi o trec prin presa care reliefeaza cartonul dupa modelul dorit de dvs. In aceasta presa nu pot folosi un carton mai gros de 250-280 gmp pentru ca exista riscul sa o stric, am mai patit-o de cateva ori si e destul de neplacut sa ramai fara presa in mijlocul unei comenzi. De altfel, cu cat este mai gros cartonul pe care vreau sa il trec prin presa, cu atat embosajul va fi mai fad, mai putin iesit in relief. Masinuta depune aceeasi presiune pe carton, insa daca acesta e foarte gros, nu mai e la fel de maleabil ca si unul de 180-200 gmp .
Realizati si alte modele de produse daca va trimit poza?
In principiu, da, sunt deschisa sugestiilor dv insa trebuie sa luati in considerare ca pentru modelele luate de pe net probabil nu dispun de aceleasi imagini, materiale, etc ca si in poza dv. Si apoi, nu am cum sa le fac 100% identice
Toate felicitarile prezentate sunt creatie proprie, realizate manual din cartoane speciale, lucioase sau texturate si pot fi comandate prim e-mail la adresa sidanap@yahoo.com
Atentionare
Puteti sa ma contactati la nr de tel 0724508829 sau la adresa de mail sidanap@yahoo.com. Ne putem "auzi" si pe facebook, https://www.facebook.com/carmen.dana.94
Comenzile vor fi reluate si onorate in ordinea confirmarii platii avanului. Va multumesc pentru intelegere!
Pentru comenzile de pana la 30 lei inclusiv, plata se face INTEGRAL , inclusiv transpotrul (5 lei prin posta si 18 lei prin curierat rapid) si taxele interbancare 4 lei daca platiti de la alta banca decat BCR, in AVANS .
ATENTIE: in afara de acestea, la banca se plateste un comision pt ca depuneti bani (de obicei 4 lei dar poate sa difere de la o banca la alta)
Pentru toate produsele , si mai ales pentru cele realizate pe comanda, se plateste in avans 30%-50% din valoarea comenzii dar minim 30 lei
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu